Vad vet ni om mig?<3

♥Hej igen nu har jag lite tråkigt så vi gör en lite lek jag skriver en fråga sen finns det två saker att välja mellen tex. Vilken är din favorit färg?Blå/Röd Fast svara inte på det det var bara ett exsempel

Nu börjare det:

1.Vilken är min favorit Artist?
Miley Cyrus eller Vannesa Hudgens

2.Vad har jag för djur?
Kanin eller Hund?

3.Vilken frukt äter jag helst?
Apelsin eller äpple

4.Vilken sport går jag på?
Innebandy eller Fotboll

5.Vilken bok läser jag just nu?
Twilight böckerna eller Systrar i Jeans

Sådär det var några frågor:)
Hejdå och Godnatt
Kram Alicee♥



Kommentarer
Postat av: Sofia

1. Miley Cirus

2. Hund

3. Äpple

4. Fotboll

5. Twilight

så de e iaf vad jag tror :P rätt?

2009-05-11 @ 19:43:26
Postat av: Anna



1. Miley Cyrus



2. Hund



3.äpple



4.fotboll



5.Twiligth

2009-05-16 @ 14:40:14
URL: http://afotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0